| Care e cea mai tare masina ??? | |
|
+4cosmin Fk*ZKL bbkw0wN1___ # SpywarE # 8 participan?i |
|
Autor | Mesaj |
---|
SpywarE # Administrator
Harta Preferata : De_dust2 Arma Preferata : Ak 47 , deagle , usp , awp . ID Y!M : pumaxtz Numarul mesajelor : 2344 Varsta : 29 Warn :
| Subiect: Care e cea mai tare masina ??? Mar 16 Iun 2009, 21:29 | |
| Dupa parerea ta care e cea mai tare masina ??? | |
|
| |
SpywarE # Administrator
Harta Preferata : De_dust2 Arma Preferata : Ak 47 , deagle , usp , awp . ID Y!M : pumaxtz Numarul mesajelor : 2344 Varsta : 29 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Mar 16 Iun 2009, 21:29 | |
| Eu cred ca Boggati Veyron ! | |
|
| |
bbkw0wN1___ # Administrator
Harta Preferata : de_train Arma Preferata : ak47 ID Y!M : florynnn_92 Numarul mesajelor : 3261 Varsta : 31 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Mar 16 Iun 2009, 22:10 | |
| Tare te referi la ce ? Aspect / Viteza / 0 - 100 km|h / motor / consum ? la ce ? | |
|
| |
SpywarE # Administrator
Harta Preferata : De_dust2 Arma Preferata : Ak 47 , deagle , usp , awp . ID Y!M : pumaxtz Numarul mesajelor : 2344 Varsta : 29 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Mar 16 Iun 2009, 22:31 | |
| La toate categoriile ... Care e cea mai buna masina de pe pamant , na , la toate categoriile ? | |
|
| |
bbkw0wN1___ # Administrator
Harta Preferata : de_train Arma Preferata : ak47 ID Y!M : florynnn_92 Numarul mesajelor : 3261 Varsta : 31 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Mar 16 Iun 2009, 22:40 | |
| sa ma gandesc.. .. Lamborghini Murcielago convertible, masina estimata la 319.000 de dolari. Sportiva si atragatoare, decapotabila italiana se potriveste perfect cu sclipirea pe care o ofera Lamborghini Murcielago LP640 Roadster propulsat de motorul de 8 litri V12 ce dezvoltă 810 CP si atinge viteza maxima de 371 km /h | si depaseste suta de km in doar 3 secunde | |
|
| |
SpywarE # Administrator
Harta Preferata : De_dust2 Arma Preferata : Ak 47 , deagle , usp , awp . ID Y!M : pumaxtz Numarul mesajelor : 2344 Varsta : 29 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Mar 16 Iun 2009, 22:45 | |
| Nu prea cred ! Buggati Veyron prinde sunta in 2.5 Secunde , costa peste 1 milion de euro , are un motor de 1000 CP ! si un motor V12 in 6 cilindri | |
|
| |
Fk*ZKL [User Nou]
Harta Preferata : de_dust2 Arma Preferata : AK*47 ID Y!M : nicu_ndr Numarul mesajelor : 46 Varsta : 30
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Vin 19 Iun 2009, 20:38 | |
| da tot bugatty,1001 CP:))(MOTOR DE TIR:)) ) nu arata k un lamborghini,da ar rupe unu soseaua,daca am avea noi asa cva in Romania ! Look:Lamborghini! Performance:Bugatty! | |
|
| |
bbkw0wN1___ # Administrator
Harta Preferata : de_train Arma Preferata : ak47 ID Y!M : florynnn_92 Numarul mesajelor : 3261 Varsta : 31 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Vin 19 Iun 2009, 20:51 | |
| Lamborghini pe langa ca este foarte rapida (bine.. nu mai rapida decat bug) , are si un aspect gratios , o poate conduce si o fata atragatoare , si arata destul de bine pe langa bug . Fetele se uita mai mult dp un Lamb , decat la un Bug care trec simultan pe strada . Oricum raman la parerea ca Lamborghini este mult mai smechera. La bugatti , degeaba ai tu 1000 CP daca nu ai unde sa ii dai . Consuma de 10 ori mai mult decat Lamborghini , si o prinde ea 400 km / h , dar indiferent ce masina ai mai mult de 240 km / h nu ai cum sai dai. Lamborghini - mult mai aspectuoasa , consum mai mic decat bugatti , este si pentru femei si pentru barbati / este si rapida , usi fluture.. ce mai vrei. Bugatti pe langa faptul ca are 1000 CP , in rest nu`mi place.. | |
|
| |
Fk*ZKL [User Nou]
Harta Preferata : de_dust2 Arma Preferata : AK*47 ID Y!M : nicu_ndr Numarul mesajelor : 46 Varsta : 30
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Vin 19 Iun 2009, 21:04 | |
| AI 100% DRPETATE...mashina nare nici un farmec...arata pff...deci...ioh as prefera sa conduc o mashina SPORT...asta ar insemna k mashina sa aiba un design...dak as vrea CP...mas duce la o cursa hotrod:P | |
|
| |
cosmin Moderator
Harta Preferata : de_inferno Arma Preferata : m4a1 ID Y!M : kruster_kruster Numarul mesajelor : 467 Varsta : 31 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Dum 21 Iun 2009, 11:49 | |
| Eu .... prefer muscle cars americane...in general Camaro.... | |
|
| |
bbkw0wN1___ # Administrator
Harta Preferata : de_train Arma Preferata : ak47 ID Y!M : florynnn_92 Numarul mesajelor : 3261 Varsta : 31 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Dum 21 Iun 2009, 13:23 | |
| dap , e draguta si a ta .. dar e mai misto a mea | |
|
| |
SpywarE # Administrator
Harta Preferata : De_dust2 Arma Preferata : Ak 47 , deagle , usp , awp . ID Y!M : pumaxtz Numarul mesajelor : 2344 Varsta : 29 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Mar 23 Iun 2009, 13:12 | |
| Testarile sunt la capacitate maxima. �Pre-productia de modele a inceput. �Productia in serie e iminenta. Procedurile de dezvoltare adoptate la inceputul lui 2005 pentru Bugatti Veyron 16.4 sunt in concordanta cu programul. Patru masini sport exceptionale inca iau parte la teste de rezistenta si tuning de finete. In paralel, productia de pre-modele a inceput deja in studioul din Molsheim, Franta. Inceperea productiei pentru lotul pilot e planificata pentru inceputul lui mai. Procesele relevante sunt pregatite pentru inceperea productiei. Datele tehnice ale versiunii Bugatti Veyron 16.4 marcheaza un nivel nemainitalnit in productia in serie. Masina sport la superlativ este echipata cu un motor 8.0 l W16, 64 valve si patru incarcaturi turbo. Modelul ofera nu mai putin de 1000 CP (736 kW) si un cuplu maxim de 1250 Nm (127 mkp) la 2200 rpm. Automobilul cu doua locuri din material de calitate superioara si cu greutate foarte redusa va atineg o viteza maxima de 400 km/h. Va prezentam Bugatti VeyronPrimele modele Bugatti Veyron 16.4 vor fi oferite unei clientele exclusive in a doua jumatate a anului 2005. Ca orice model supersport, Veyron aduce cu sine cele mai exclusive tehnologii din domeniu pentru a struni impresionata cumullare de forte a motorului. Unil dintre acestea este sistemul unic de racire pentru niste frane rezistente si pe baza de �carbon-ceramic� Bugatti Veyron este cu siguranta una dintre cele mai rapide masini din toate timpurile. In aceste conditii, o viteza maxima de peste 400km/h influenteaza design-ul fiecarui motor si component. Aceasta viteza maxima este standardul pe care fiecare solutie trebuie sa il atinga. De exemplu: sistemul de franare pe baza de carbon-ceramic, multe din componentele sale fiind unice. O serie de componente au fost create in cooperare cu parteneri din industria aviatica si a spatiului. A experimenta sistemul de franare in actiune este la fel de placut ca si a experimenta acceleratia Bugatti. Va prezentam Bugatti VeyronPlusul oferit de frane, cu functia de franare ajutata de aripa din spate, care este aplicata vitezelor mai mari de 200 km/h, ii ofera masinii valori care nu pot fi experimentate in orice alta masina de productie in serie. Fortele franelor sunt distribuite cu pana la 60% pe axul frontal si 40% pe axul din spate. Sistemul e capabil sa suporte o presiune a franelor de 180 de bari. Franarea asistata de ABS necesita 50-70 de bari intr-un Bugatti Veyron cu cauciucuri standard, o diferenta de peste 100 de bari de la performanta de top de 180 de bari, un indicator al potentialului inalt de franare. Mai mult decat atat, franele din fata, care sunt supuse la solicitari mai mari, sunt mentinute la o tempereatura constanta ideala chiar si la solicitari maxime, de un sistem de racire nou, bazat pe presiune. Un exemplu pentru testarile prototipului: in timpul unei testari a franei, cu franare repetata de la 310 la 80 km/h (accelerarea de la 80 la 310 km/h si franarea ulerioara in numai 22 de secunde), un echilibru Va prezentam Bugatti Veyrontermic a fost atins dupa franarea a 20a oara, si chiar si atunci temperature lichidului de frana a ramas sub valoarea definita de 220 grade iar suprafata discurilor sub temperature de 1000 grade. Pentru a atinge aceasta presiune dinamica si pentru a se putea folosi de volumele inalte de aer, sistemul de racire patrunde intr-o conducta localizata intr-o pozitie ideala in partea din fata a masinii. In drumul sau catre frane, aerul raceste si partea frontala a tractiunii precum si bateria. Fluxul de aer ajunge din centrul masinii catre discurile de carbon. Inainte de a ajunge in acest loc, fluxul de aer intalneste un component unic care asigura o stabilitate care nu a mai fost intalnita inainte intr-un sistem de franare: un tambur (veriga) FroSt (Flow Rotating System) cu un duct special pentru aer care defineste o spiral ace permite unei cantitati mari de aer sa patrunda intr-un spatiu stramt. Va prezentam Bugatti VeyronFluxul de aer ajunge in acest loc, este accelerat de un vartej catre discurile franei si apoi este lasat inapoi in exterior prin vanele in forma de turbine din interiorul discurilor. Un flux secundar este de asemenea condus prin niste conducte mici printr-o spirala direct in interior. Dupa cum s-a mentionat si mai inainte, aripa din spate functioneaza ca o frana pe baza de aer, optimizand performantele franarii la viteze mai mari de 200 km/h. Aripa este inclinata la 70 de grade in mai putin de 0.4 secunde, fapt cu mai multe consecinte. In primul rand: forta axului din spate este marita, imbunatatind distributia fortei de franare intre axul frontal si din spate. In al doilea rand: este crescuta rezistenta aerului, ca intr-un avion la aterizare. Frana pe baza de aer singura produce o decelerare de la viteze mari. Acest procedeu e activat prin pedala de frana. Franele rotilor in sine obtin, cu cauciucuri potrivite si pe o suprafata potrivita, valori de decelerare de 1.3 g. Cu aplicatii complete ale franelor, la 400 km /h un Bugatti Veyron se opreste in mai putin de 10 secunde. Va prezentam Bugatti VeyronUn alt detaliu inovativ il reprezinta frana de mana. Bugatti a instalat componente separate aici, dupa cum se obisnuieste in masinile sport. Totusi, faptul ca acest component este controlat electronic si are functie ABS combinata cu un sitem de auto-release pentru parcare, il face unic. In cazul aproape imposibil in care franele principale ar ceda, soferul ar putea sa opreasca masina sau sa o aduca la o viteza sigura chiar sip e o suprafata imperfecta, de exemplu cu gheata in partea stanga si uscata in cea dreapta. Este clar ca Bugatti a creat un sistem de franare ESP care sa corespunda performantelor crescute ale unui Veyron. Datorita unui sistem complex si inteligent, Veyron-ul intra in teritoriul dinamic al condusului concurat abia de masinile de curse. Un sistem progresiv ESP asigura ca aceasta masina sport sa isi completeze turele in siguranta chiar daca dinamica vitezei se pare ca a fost deja depasita. Pe de o parte, ea se bazeaza pe caracteristici obisnuite; dar pe de alta parte, are functii noi dezvoltate special pentru Veyron. Si acest lucru se aplica la maxima viteza. Un factor crucial este ca sistemul de franare nu restrictioneaza performantele masinii, ci imbunatateste timpul in care aceasta isi face turele, pe circuitele lumii de viteze mari. | |
|
| |
St0rm.Tom Administrator
Harta Preferata : de_dust2/nuke Arma Preferata : Polar,Clairon(famas),Deagle,uSp ID Y!M : k1d_heroine_4yo Numarul mesajelor : 1379 Varsta : 29 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Mar 23 Iun 2009, 13:48 | |
| Singura data cand cineva a avut asa masina in romania a fost un om din constanta care a vanduto cu prima ocazie din cauza consumului exagerat de mare si din cauza ca are spoilerele si pragurile foarte jos lasate. | |
|
| |
SpywarE # Administrator
Harta Preferata : De_dust2 Arma Preferata : Ak 47 , deagle , usp , awp . ID Y!M : pumaxtz Numarul mesajelor : 2344 Varsta : 29 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Mar 23 Iun 2009, 13:56 | |
| iti dai seama , ca masina asta nu e de ROMANIA ! tara unde dai de o groapa din 2 in 2 m , tara in care nu avem nici o benzinarie pe autostrada , tara care avem doar 2 autostrazii , si mai ales ca , veiron consuma vreo 40 de l la 100 de km te costa mai mult inretinerea decat masina | |
|
| |
St0rm.Tom Administrator
Harta Preferata : de_dust2/nuke Arma Preferata : Polar,Clairon(famas),Deagle,uSp ID Y!M : k1d_heroine_4yo Numarul mesajelor : 1379 Varsta : 29 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Mar 23 Iun 2009, 13:58 | |
| minti de rupi.....20 litri consuma un bmw kaddy cu motor de 2.5.Daca asta are motor de 16.Fa un calcul.Vin 135 de litrii pe 100 de km;). | |
|
| |
SpywarE # Administrator
Harta Preferata : De_dust2 Arma Preferata : Ak 47 , deagle , usp , awp . ID Y!M : pumaxtz Numarul mesajelor : 2344 Varsta : 29 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Mar 23 Iun 2009, 14:03 | |
| Doamneee esti nebun ma ?, uite m-am informat mai bine si : La sase ani dupa premiera mondiala ce a avut loc la Tokyo Show, super-autoturismul Bugatti Veyron, dotat cu motor cu 16 cilindri ce dezvolta 1.001 cai-putere, a intrat in productie de serie la Molsheim, in Franta. Pretul bolidului ce poate atinge viteze de peste 400 de km pe ora va fi de 1,2 milioane de euro, devenind cea mai rapida si cea mai scumpa masina din toate timpurile. Bolidul are nevoie de doar 2,5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h si de 17 secunde pentru a ajunge de la 0 la 300 km/h. Desi consumul de carburant e urias, in medie 24 de litri la 100 km, acest lucru nu are cum sa-i sperie pe bogatasii carora le e destinata masina. Pentru producerea unui singur autovehicul cinci tehnicieni de la fabrica din Molsheim lucreaza patru saptamani. | |
|
| |
Yuhi^*^ Moderator
Harta Preferata : de_dust2 Arma Preferata : m4a1 dGL ID Y!M : yuhi_cs Numarul mesajelor : 994 Varsta : 30 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Joi 02 Iul 2009, 13:48 | |
| 135 litri toni esti nebun... tu crezi ca motoru de bmw e ca de bugati totus daca iti iei o masina buna ai si bani sa o intreti se subintelege... PS:Tot Bugatti VeYrOn e masina mea preferata | |
|
| |
bbkw0wN1___ # Administrator
Harta Preferata : de_train Arma Preferata : ak47 ID Y!M : florynnn_92 Numarul mesajelor : 3261 Varsta : 31 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Joi 02 Iul 2009, 13:51 | |
| | |
|
| |
cosmin Moderator
Harta Preferata : de_inferno Arma Preferata : m4a1 ID Y!M : kruster_kruster Numarul mesajelor : 467 Varsta : 31 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Joi 02 Iul 2009, 22:06 | |
| Toni taci din gura ca nu ia caddy cu motor de 2.5 20 de litri decat daca il tii in blana fiecare treapta...asa consum mediu are 12...nu mai vorbii de lucruri sfinte aici | |
|
| |
Yuhi^*^ Moderator
Harta Preferata : de_dust2 Arma Preferata : m4a1 dGL ID Y!M : yuhi_cs Numarul mesajelor : 994 Varsta : 30 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Vin 03 Iul 2009, 09:05 | |
| | |
|
| |
SpywarE # Administrator
Harta Preferata : De_dust2 Arma Preferata : Ak 47 , deagle , usp , awp . ID Y!M : pumaxtz Numarul mesajelor : 2344 Varsta : 29 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Vin 03 Iul 2009, 12:26 | |
| Gata , v-a rog incetati cu off-topicurile sau o sa fiu nevoit sa dau warned ! | |
|
| |
Yuhi^*^ Moderator
Harta Preferata : de_dust2 Arma Preferata : m4a1 dGL ID Y!M : yuhi_cs Numarul mesajelor : 994 Varsta : 30 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Lun 13 Iul 2009, 14:37 | |
| totus veyronu e misto da prim romania nu merge | |
|
| |
Skriwa [User Nou]
Numarul mesajelor : 86
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Mar 01 Sept 2009, 00:25 | |
| trabantul este baza=)) best car:)) | |
|
| |
k1d. [User Nou]
Harta Preferata : d2,inf,nuke Arma Preferata : ak47 m4a1 dgl ID Y!M : gymy_cena@yahoo Numarul mesajelor : 60 Varsta : 30
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Sam 07 Noi 2009, 16:58 | |
| Eu prefer fErari e super tare si la aspect si la viteza:D | |
|
| |
SpywarE # Administrator
Harta Preferata : De_dust2 Arma Preferata : Ak 47 , deagle , usp , awp . ID Y!M : pumaxtz Numarul mesajelor : 2344 Varsta : 29 Warn :
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? Sam 07 Noi 2009, 17:02 | |
| mama , ce tare e dar cred ca asta e un hibrid ? | |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Care e cea mai tare masina ??? | |
| |
|
| |
| Care e cea mai tare masina ??? | |
|